پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 6 تیر 1400/ شماره 311
صعود دلار نیمایی بالای مرز 21 هزار تومان،تکرار دلار صرافی ملی،قیمت های پایه مطابق انتظار بازار آزاد، بالا نرفت،رشد 4 هزار واحدی بورس تهران،

 

خبر مرتبط:

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 5 تیر 1400/ شماره 310

صعود قیمت ها با دلار نیمایی
چهاردهمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در سال 1400، امروز (یکشنبه 6 تیر 1400) در حالی اعلام شد که میانگین هفتگی دلار نیمایی 367 تومان نسبت به 30 خرداد افزایش یافت و به 20,960 تومان رسید. میزان افزایش دلار نیمایی نسبت به یکشنبه هفته گذشته، 1.78 درصد بود و 13 گروه کالایی در قیمت های امروز، بیش از این مقدار افزایش یافتند که نشان می دهد قیمت جهانی این گروه ها، افزایشی.

استایرن بوتادین رابر با 3.52 درصد یعنی 1246 تومان بیشتر از هفته قبل قیمت گذاری شد و در صدر افزایشی ها ایستاد. گروه پت بطری هم با 3.21 درصد، رتبه دوم بیشترین افزایش امروز را به خود اختصاص داد و بین 641 تا 672 تومان، بیشتر از هفته قبل، قیمت گذاری شد.

از نظر میانگین درصد رشد، قیمت های پایه امروز با 1.78 درصد و با پشت سر گذاشتن قیمت های پایه هفته گذشته، رتبه نخست بیشترین افزایش قیمت های پایه امسال را به نام خود ثبت کرد.

صعود دلار نیمایی بالای مرز 21 هزار تومان
هر چند میزان افزایش امروز دلار نیمایی نسبت به یکشنبه هفته قبل، 367 تومان بود اما اتفاق مهمتر در میانگین روزانه افتاد؛ میانگین روزانه امروز به صعود در بالای مرز 21 هزار تومان ادامه داد و از 21.100 تومان دیروز به 21.200 تومان رسید. یعنی روند افزایشی میانگین هفتگی نیما، در روزهای آینده کماکان ادامه خواهد داشت.

تکرار دلار صرافی ملی
دیروز دلار صرافی به بالای مرز 24 هزار تومان صعود کرد و امروز هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 24 هزار و 38 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم امروز به 24 هزار و 420 تومان رسید تا احتلاف دلار آزاد و صرافی به 382 تومان باشد.


قیمت های پایه مطابق انتظار بازار آزاد، بالا نرفت
قیمت های پایه امروز افزایشی بود، اما نه آن قدر که بازار آزاد انتظار داشت. از همین رو بعد از انتشار قیمت های پایه، قیمت های بازار آزاد در برخی گروه ها مانند پ پ های نساجی، اندکی متعادل شد و به قیمت های روز گذشته نزدیک تر شد.

رشد 4 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری را، افزایشی به پایان رسانده بود، امروز را اما کاهشی آغاز کرد اما در ادامه روند افزایشی گرفت و در پایانِ معاملات با 4 هزار و 747 واحد رُشد، به 1 میلیون و 238 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟